فروشگاه اینترنتی

ساخت وبلاگ

بیماری پیرونی چیست؟

 

بیماری پیرونی یک بیماری غیرسرطانی ناشی از رشد بافت اسکار فیبری در داخل آلت تناسلی مرد است که باعث کج شدگی و دردناک شدن آلت به هنگام نعوظ می شود. آلت ها از نظر شکل و اندازه متفاوت هستند و کجی آلت به هنگام نعوظ لزوماً دلیلی بر نگرانی نیست. اما بیماری پیرونی در برخی از مردان باعث انحنا یا درد قابل توجه آلت می شود. این بیماری می تواند مرد را از برقراری رابطه جنسی بر حذر دارد یا ممکن است داشتن یا حفظ نعوظ را برای وی دشوار سازد و به  عبارتی باعث اختلال در نعوظ شود.

بیماری پیرونی به ندرت به خودی خود برطرف می شود و در بیشتر مردان مبتلا به این بیماری؛ وضعیت به همان روال ادامه می یابد یا حتی وخیم تر می شود. درمان به موقع این بیماری بلافاصله پس از ایجاد آن ممکن است باعث ممانعت از بدتر شدن یا حتی بهبود علائم آن گردد. حتی اگر مدتی از ابتلا به این بیماری گذشته باشد، درمان ممکن است به بهبود علائم آزار دهنده، مانند درد، کجی و کوتاه شدن آلت تناسلی کمک کند. همچنین بیماری پیرونی در بسیاری از مردان باعث ایجاد استرس و اضطراب می شود. کوتاه شدن آلت تناسلی نیز یکی دیگر از نگرانی های رایج این افراد است.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بیماری پیرونی,بیماری پیرونی چیست,علائم بیماری پیرونی,درمان بیماری پیرونی,علل بیماری پیرونی,بیماری آلت تناسلی,درمان اختلالات نعوظ,درمان پیرونی,درمان قطعی پیرونی,نعوظ چیست, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 21 اسفند 1399 ساعت: 3:46

ژل بهداشتی پاورمکس به همراه اسپری بهداشتی دلتا

 

ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان  می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.
 
برای درمان عارضه انزال زودرس در آقایان و افزایش مدت زمان نزدیکی ، استفاده از اسپری تاخیری دلتا توصیه می شود. این محصول با بالا بردن اعتماد به نفس شما و ایجاد حس آرامش هنگام نزدیکی و جلو گیری از انزال زودرس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت در رابطه جنسی را هدیه میدهد.این محصول در بسته بندی منحصر بفرد و شکل دارویی آئروسل ( افشانه تحت فشار ) حداکثر جذب را در ناحیه تناسلی به همراه دارد.محصول اسپری تاخیری دلتا با برقراری جریان خون در آلت سبب طولانی شدن نعوظ و تاخیر در انزال و ارضا طرفین در رابطه جنسی می شود.رایحه گرم و تحریک کننده نارگیل موجود در این محصول علاوه بر ایجاد تحریک از طریق حس بویایی، بوهای نامطبوع نواحی تناسلی آقایان را کاهش می‌دهد.
جهت خرید و یا مشاوره عدد 191011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید
 
 
 
فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ژل حجم دهنده آلت,افزایش حجم آلت,افزایش طول آلت,تاخیر در انزال زودرس,درمان زودانزالی,کلفت کننده آلت,حجیم کننده آلت,خرید اینترنتی ژل حجم دهنده,درمان مشکل زودانزالی,بهترین اسپری تاخیری, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 3:26

پرکاری تیروئید چیست؟

 

در تیروئید بیش فعال، غده تیروئید مقادیر بیش از حد هورمون های تیروئید و تریودوتیرونین را تولید می کند. پرکاری تیروئید همراه با نشانه هایی مانند بی قراری، عصبی بودن، کاهش وزن با وجود اشتهای بالا و ضربان سریع قلب ظاهر می شود. پرکاری تیروئید یک بیماری شایع است. این بیماری عمدتاً زنان و افراد مسن را تحت تاثیر قرار می دهد. بیماری تیروئید بیش فعال می تواند بر روی دیابت تاثیرگذار باشد. زیرا در این بیماری به طور قابل توجهی متابولیسم افزایش می یابد و در نتیجه بیماران بیش از حد معمول به انسولین احتیاج خواهند داشت.

در تیروئید بیش فعال، غده تیروئید هورمون های تیروئید فراوانی تولید می کند. این روند موجب می شود که فرآیندهای متابولیکی بدن تسریع یابند.علائم رایج پرکاری تیروئید شامل بی قراری و عصبی بودن، نوسانات خلقی، کاهش وزن با وجود اشتهای بالا، تپش قلب، افزایش میزان عرق کردن بدن، پوست گرم و مرطوب، افزایش تشنگی، حساسیت به گرما، تیروئید بزرگ یا گواتر، برآمدگی چشم و سایر مشکلات مربوط به چشم است.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : پرکاری تیروئید,پرکاری تیروئید چیست,علائم پرکاری تیروئید,درمان پرکاری تیروئید,علائم پرکاری تیروئید چیست,پرکاری تیروئید در بارداری,پرکاری تیروئید و سردرد,پرکاری تیروئید و لاغری,تشخیص پرکاری تیروئید,غده تیروئید, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 3:01

زونا چیست؟

 

زونا در افرادی که قبلاً به آبله مبتلا شده اند (به استثنای: افراد واکسینه) ایجاد می شود. آبله مرغان بسیار مسری (عفونت قطره ای) می باشد. ویژگی بارز تبخال زوستر الگویی است که در آن بثورات گسترش می یابد. عفونت مستقیم در مبتلایان به زونا از طریق تماس با بثورات پوستی یا سطوح آلوده حاصل می شود که نتیجه آن ابتلا به آبله مرغان، پس از 14 تا 16 روز دوره انکوباسیون است. تبخال زوستر از زمان بروز تاول های پوستی تا زمان پوسته پوسته شدن مسری هستند. 

احساس کلی بیماری، سردرد و بدن درد، تب خفیف، سوزش پوست، درد تیرکشنده، بثورات کمربندی شکل با تاول های پر از مایع که بعدا پوسته پوسته می شوند.بثورات معمولاً در یک طرف قفسه سینه یا معده ولی ممکن است روی گردن، صورت یا پوست سر نیز دیده شود.تسکین با مسکن هایی از قبیل ایبوپروفن، پاراستامول، گاباپنتین، پماد یا تنتور است. علت درمانی با داروهای ضد ویروسی انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : زونا,زونا چیست,بیماری زونا,بیماری زونا چیست,درمان بیماری زونا,بیماری زونا واگیردار است؟,بیماری زونا در سالمندان,علائم بیماری زونا,بیماری زونا در کودکان,بیماری زونا چگونه منتقل میشود, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 3:21

عفونت قارچی واژینال چیست؟

 

عفونت قارچی واژینال که کاندیدیازیس نیز نامیده می شود، یک بیماری شایع است. واژن سالم حاوی باکتری و برخی از سلول های قارچی است. اما زمانی که تعادل باکتری ها و قارچ ها بهم می خورد، تعداد سلول های قارچی چندین برابر شده و  باعث خارش شدید، ورم و سوزش می شود.با درمان عفونت قارچی واژینال، می توان علائم آن را درطی مدت چند روز کاهش داد. در موارد شدیدتر، این روند ممکن است تا 2 هفته نیز طول بکشد.

عفونت ‌های قارچی واژینال به عنوان یک عفونت منتقله جنسی(STI )در نظر گرفته نمی‌شوند که معمولا با عنوان بیماری مقاربتی جنسی نیز شناخته می‌شوند (STD) . ارتباط جنسی می‌تواند این عفونت را گسترش دهد، اما زنانی که از لحاظ جنسی فعال نیستند هم ممکن است به این بیماری مبتلا شوند.زمانی که برای اولین بار دچار عفونت قارچی واژینال می شوید، احتمال اینکه باز هم به این بیماری مبتلا شوید، زیاد است.

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : عفونت قارچی واژینال,عفونت قارچی چیست,علائم عفونت قارچی,درمان عفونت قارچی,عفونت قارچی واژن,عفونت قارچی واژن درمان,عفونت زنان,عفونت واژن,عفونت قارچی در زنان,درمان خانگی عفونت قارچی, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 3:15

لیتوتریپسی چیست؟

 

سنگ شکنی یا لیتوتریپسی یک پروسه غیر تهاجمی است (پوست سوراخ یا بریده نمی شود) و از آن برای درمان سنگ کلیه ای استفاده می شود که خیلی بزرگ است و نمی تواند از مجرای ادراری عبور کند. لیتوتریپسی با فرستادن انرژی متمرکز فراصوتی یا امواج شوک به طور مستقیم به سنگ، سنگ کلیه را درمان می کند. محل سنگ کلیه در ابتدا با کمک فلوروسکوپی (یک نوع اشعه ایکس) یا سونوگرافی (امواج صوتی با فرکانس بالا) مشخص می شود.

امواج شوک یک سنگ بزرگ را به سنگ های کوچک تر تقسیم می کنند که می توانند از مجرای ادراری راحت تر عبور کنند. لیتوتریپسی به افراد با نوع خاصی از سنگ کلیه در سیستم ادراری اجازه می دهد تا از داشتن جراحی تهاجمی برای برداشتن سنگ بپرهیزند. برای استفاده از امواج، پزشک باید قادر به مشاهده سنگ با اشعه ایکس یا سونوگرافی باشد.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : لیتوتریپسی,لیتوتریپسی چیست,لیتوتریپسی سنگ کلیه,لیتوتریپسی سنگ صفرا,سنگ کلیه,درمان سنگ کلیه,خطرات لیتوتریپسی,سنگ شکنی کلیه,درمان گیاهی سنگ کلیه,درباره لیتوتریپسی, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 3:39

روغن خراطین آرال

 

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی ( کرم ایزینیا فتیدا) تهیه می شود. سالیان زیادی از این روغن در طب سنتی آسیا برای کوچکی اندام ها استفاده می شد. خواص این روغن از نظر علمی ثابت شده است.  مکانسیم اصلی که در استفاده از روغن خراطین به منظور افزایش حجم ماهیچه های بدن حاکم است به نوعی شبیه مکانیسمی است که در طب سنتی ایرانی و چینی برای رفع اسپاسم عضلانی استفاده شده است. یکی از دلایل بروز اسپاسم عضلانی گردش خون ناکافی در عروق می باشد که به منظور برطرف کردن این عارضه در طب ایرانی، چینی و هندی از عصاره پیکر کرم خاکی استفاده می شد. با دانستن این مطلب امروزه از آن برای حجیم کردن اندام های بدن مانند سینه، لب، گونه، باسن، حجیم کردن آلت تناسلی آقایان استفاده می شود. همچنین به علت کلاژن موجود در این نوع کرم برای از بین بردن چین و چروک پوست، خط اخم، خط خنده و خطوط پیشانی استفاده می شود. ورزشکاران می توانند برای حجم عضلات خود از آن استفاده کنند. کرم خاکی قرمز دارای ۱۵ درصد لیپید (چربی) می باشد که سرشار از اسید چرب های غیر اشباع با چگالی بالا است. چربی کرم خاکی دارای مقادیر زیادی. زیادی امگا3 ، امگا 6، امگا 9 می باشد که دارای نفوذ پذیری زیادی است و به سرعت جذب اندام ها می شود و می توان در کرم های جوان کننده و نرم کننده استفاده کرد. کرم ایزینیا فتیدا با داشتن 70 درصد پروتئین  برای تسکین دردهای مفصلی و کمردرد و همچنین تقویت موها و از بین بردن شوره سر استفاده می شود. همانطور که می دانید اگر کرم خاکی از وسط به دو نصف تقسیم شود به سرعت اندام خود را بازسازی می کند به همین علت خاصیت ترمیم کنندگی هم دارد و برای از بین بردن جای زخم و اسکار استفاده می شود. این روغن به دلیل بالا بردن گردش خون در ماساژ درمانی ها هم کاربرد دارد و به بهبود کار تمام اعضای بدن کمک می کند.

نکته قابل ذکر این است که امروزه برخی از فروشندگان ماده الانتوئین را به عنوان ماده ی تاثیرگذار  روغن خراطین معرفی کرده اند و ادعا می کنند که حجم دهندگی روغن خراطین به دلیل وجود این ماده است. الانتوئین دارای فعالیت کراتولیتیک می باشد. در کتاب ها و مقالات علمی از آن فقط به عنوان ضد التهاب، مرطوب کننده پوست یاد کرده اند که در بهبود لایه آسیب دیده خارجی پوست (اپیدرم) در مواقعی که پوست اسیب می بیند مانند زخم یا جراحی نیز دخالت دارد و می تواند تکثیر سلولی این بافت را منظم کند و هیچ ارتباطی به افزایش حجم ماهیچه ندارد.

دانشمندان کهن ایرانی از خواص کرم خاکی آگاه بودند و از آن استفاده می کردند. در طب سنتی به کرم خاکی کرم خراطین می گفتند. ابوعلی سینا از کرم خاکی در تهیه انواع داروها استفاده می کرد.

 

موارد استفاده از روغن خراطین در طب سنتی

ابوعلی سینا روغن خراطین را به چندین منظور استفاده میکرد، از جمله درد گوش، رفع سنگ مثانه، رفع زردی شبیه یرقان، درمان بواسیر، شقاق مقعد، افزایش حجم اندام، ترمیم زخم و… البته به هر کدام از موارد مواد دیگری نیز ممکن است به روغن اضافه شود. عمدتا تفاوت در نوع بستر و ترکیبات دیگر است زیرا پودر کرم خاکی قرمز خشک شده در تمامی این نسخه ها مشترک است و بستر نیز حتما روغن طبیعی است.

در طب سنتی چینی از این چربی و پودر پیکر کرم خاکی قرمز برای کاهش استرس، کلسترول، بهبود درد مفصل ها، تب تیفوئید، التهاب مفاصل و… استفاده می شد. این روغن گردش خون درون رگ ها را نیز افزایش می دهد. در بسیاری از منابع خارجی که متاسفانه منابع معتبری هستند اما ناقص، استفاده از کرم خاکی قرمز به عنوان دارو برای اولین بار در سال ۱۳۴۰ میلادی حدود 650 سال قبل در هند عنوان شده است، سپس سال ۱۵۵۲ میلادی در چین،  اما ابوعلی سینا در بازه زمانی سال ۱۰۱۳ تا ۱۰۳۰ از این جاندار در نسخه های خود بهره جسته است که نشان می دهد در این زمینه ایران پیش قدم بوده است.

پروفسور رینولدز در مقاله ای که سال ۱۹۷۲ نوشته است اشاره می کند که طبیب های ایرانی در گذشته از کرم خاکی به عنوان دارویی معجزه آسا یاد می کردند. شیزن لی پزشک و داروساز معروف طب سنتی چین در قرن ۱۵ میلادی از عصاره کرم خاکی قرمز به منظور درمان بیماری های پوستی و استخوانی مانند: اگزما و استئومالاسیا استفاده کرده است که بیانگر نفوذپذیری و قدرت بالای این ماده در درمان می باشد.

روغن خراطین برای سینه

خانم ها همیشه بدنبال داشتن سینه هایی زیبا هستند و آن را نشانه زنانگی خود می دانند. سینه های زیبا برای زنان یعنی سینه های سفت و اندازه‌ای متناسب با اندامشان. سینه های کوچک در برخی از خانم ها باعث افسردگی می شود چراکه آن ها سینه های بزرگ را دلیل بر زیباییشان می دانند.

بسیاری از خانم ها برای رفع مشکل خود به سراغ کرم ها و ژل های حجم دهنده شیمیایی و حتی جراحی های سخت می روند. داروهای شیمیایی دارایی ترکیباتی هستند که در برخی افراد باعث سیاهی و ایجاد لکه و همچنین سوزش و خارش می شود. عمل جراحی یکی از خطرناک ‌ترین و پرهزینه ‌ترین روش می باشد که می‌تواند عوارض بسیار بد و دراز مدتی داشته باشد.

امروزه افزایش حجم سینه با روغن خراطین به اثبات رسیده است. استفاده از این روش تا امروز هیچ ضرری گزارش نشده است.

روغن خراطین حاوی عصاره کرم خاکی بوده و سرشار از کلاژن است که این ماده عامل پیوند بافت‌ها به هم و سفت نگه داشتن سینه می باشد. بنابراین استفاده از روغن خراطین به صورت موضعی در ناحیه سینه سبب افزایش بافت کلاژنی سینه شده و علاوه بر رشد سینه بافت های چربی که باعث افتادگی سینه می شوند را نیز کاهش می دهد.​

نحوه ماساژ سینه با روغن خراطین

مرحله اول :برای هر سینه مطابق این اعمال را اجرا میکنیم. دستان خود را یکی در بالا و دیگری در پایین سینه میگذاریم.

جفت دستان خود را با فشار نسبتا ملایمی در خلاف جهت هم به گردش در می آوریم و سینه را میچرخانیم.

مرحله دوم :یکی از دستان را ثابت نگه میداریم و با دست چربی های اطراف سینه را به مرکز میرانیم.

در این مرحله آن دستی که حرکت میکرد را ثابت و با دست دیگر مطابق عمل بالا عمل می نماییم.

مرحله سوم :در مرحله پایانی دو دست خود را در چپ و راست سینه میگذاریم و با فشار

نسبتا زیادی چربی های اطراف دو سمت سینه را به مرکز میرانیم. همین اعمال را برای سینه دیگر انجام میدهیم.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 226011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : خرید روغن خراطین,روغن خراطین,خواص روغن خراطین,روغن خراطین اصل,روغن خراطین آرال,روغن خراطين,طرز استفاده ازروغن خراطین,فواید روغن خراطین,خاصیت روغن خراطین,بزرگ کننده آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 208 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 3:24

پلی نوروپاتی چیست؟

 

در بیماری پلی نوروپاتی، اعصاب محیطی آسیب می بینند. این اعصاب، به عنوان مثال می توانند انقباضات عضلانی یا هضم یا تنفس را کنترل کنند.احساس بی حسی و کرختی جزء علائم این بیماری است. اگر این موارد در پاها اتفاق بیفتد، افراد آسیب دیده مثلاً هنگام راه رفتن دچار اختلال هماهنگی می شوند. از بین بردن یا درمان محرک های این بیماری می تواند تأثیر مثبتی روی دوره این بیماری بگذارد. از روش های درمانی مختلفی نیز می توان برای تسکین علائم آن استفاده کرد.

https://www.hidoctor.ir/wp-content/uploads/2020/03/Images.ashx_-640x360-e1585057194752.jpeg

گروهی از بیماری هاست که در آن چندین یا بسیاری از اعصاب محیطی آسیب دیده است. این اعصاب از سیستم عصبی مرکزی (مغز و نخاع) خارج اند. پلی نوروپاتی، تحت عناوین “پلی نوروپاتی محیطی” یا “نوروپاتی محیطی” یا ” (PNP) نیز نام گذاری می شود.بسته به این که کدام اعصاب آسیب دیده باشد، علائمی چون، احساس ناراحتی، سوزن سوزن شدن، درد و بی حسی در پاها و یا بازوها، ضعف عضلانی، گرفتگی عضلات و فلج، اختلالات تخلیه مثانه، یبوست یا اسهال، ناتوانی جنسی و … در این بیماری مشاهده می شود.

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : پلی نوروپاتی,بیماری پلی نوروپاتی,پلی نوروپاتی چیست,علائم پلی نوروپاتی,درمان پلی نوروپاتی,درمان بیماری پلی نوروپاتی,پلی نوروپاتی محیطی,پلی نوروپاتی مزمن,درمان قطعی نوروپاتی دیابتی,پلی نوروپاتی التهابی مزمن, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 195 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1399 ساعت: 2:54

علائم سرطان روده بزرگ

 

در سال 1995، 53 مورد جدید از سرطان کولورکتال برای هر 100000 آمریکایی تشخیص داده شد. در سال 2015، این تعداد به 36 نفر کاهش یافته است. سرطان روده بزرگ و سرطان راست روده یا رکتوم به دلیل اینکه از لحاظ خصوصیات، علائم و روش های درمان مشابه هم هستند در یک گروه قرار می گیرند. دو سوم از سرطان های کولورکتال سرطان های روده بزرگ هستند.

سرطان روده بزرگ هنگامی شکل می گیرد که DNA سلول های روده بزرگ یا رکتوم دچار جهش هایی شود که باعث می شود آنها از فرایند کنترل رشد و تقسیم سلولی خارج شوند. در بسیاری از موارداین سلول های جهش یافته می میرند یا مورد حمله سیستم ایمنی بدن قرار می گیرند. اما برخی از سلول های جهش یافته ممکن است از حمله سیستم ایمنی بدن فرار کرده و از کنترل خارج شوند و به این ترتیب در روده بزرگ تومور ایجاد کنند.

کولون و رکتوم در کنار هم روده بزرگ را تشکیل می دهند. روده بزرگ که حدودا سی سانتیمتر طول دارد در هضم غذا و جذب آب و مواد مغذی قبل از ارسال ضایعات به رکتوم، یعنی چند سانتیمتر پایانی روده بزرگ، نقش دارد. علت دقیق سرطان کولورکتال مشخص نیست ، اما برخی عوامل خطر مثل رژیم غذایی، استعمال دخانیات و مصرف زیاد الکل به شدت با این بیماری ارتباط دارند. همچنین افرادی که دارای سندرم خاص سرطان ارثی یا سابقه خانوادگی سرطان روده بزرگ هستند نیز بیش از سایرین در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : سرطان روده بزرگ,سرطان روده بزرگ چیست,درمان سرطان روده بزرگ,علائم سرطان روده بزرگ,سرطان روده بزرگ بدخیم,سرطان روده بزرگ چه علائمی دارد,سرطان روده بزرگ بدخیم درمان دارد,سرطان روده بزرگ درمان دارد,سرطان روده بزرگ خوش خیم,انواع سرطان روده بزرگ, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 4:12

قرص پیوریا میرفیکا

 

یکی از گیاهان با ارزش گیاهی به نام پوراریا میریفیکا می باشد .این گیاه حاوی مواد مغذی و ترکیبات بسیار سودمندی است که می تواند در زمینه سلامتی و زیبایی نقش بسزایی داشته باشد .پس از تحقیقات بسیار و مطالعات گسترده مشخص شد از خواص درمانی این گیاه می توان در جهت افزایش سایز سینه و درمان افتادگی سینه ها استفاده نمود .لذا در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی مکمل غذایی حاوی این گیاه به نام کپسول پوراریا میریفیکا تهیه و به بازار عرضه شد .با استفاده از این مکمل جادویی می توانید زیبایی از دست رفته سینه هایتان را بازگردانده و علاوه بر افزایش سایز سینه از سایر مزایا و خواص درمانی این کپسول استثنایی بهره مند گردید.

https://alborzsell.com/images/products/3083/parag_3083_1.jpg

افزایش سایز سینه و باسن با استفاده از قرص پوراریا میریفیکا کاملا دائمی و بدون عوارض بوده و علاوه بر آن بسیار چشمگیر خواهد بود .با استفاده از این محصول استثنایی فرم دهی سینه ها و باسن و تنظیم هورمون زنانه شما به راحتی و به سرعت انجام خواهد پذیرفت.بنابراین می توانیم بگوییم بهترین جایگزین عمل جراحی پروتز سینه جهت برجسته کردن سینه ها و باسن استفاده از قرص پوراریا میریفیکا یا سایر فرم های این محصول گیاهی می باشد.بنابراین فرصت را از دست نداده و به جای انجام روش های پر خطر جراحی و پرداخت هزینه های سرسام آور مربوط به آن ها و پذیرش ریسک ها و مخاطرات عمل های زیبایی این محصول شگفت انگیز را سفارش دهید.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 263011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 


 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : حجم دهنده سینه و باسن,بزرگ کردن سینه,روش بزرگ کردن سینه,حجم دهنده سینه,حجم دهنده باسن,افزايش سايز سينه با قرص,خريد قرص بزرگ كننده سينه,خرید قرص بزرگ کننده باسن,روش های بزرگ کردن سینه ها,افزایش سایز سینه, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 242 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 4:33

سرطان لوزالمعده چیست؟

 

بدن انسان از تریلیون سلول ساخته شده و هر روز میلیاردها سلول باید جایگزین شوند. فرایندی که در آن سلول تقسیم شده و سلول دیگری را جایگزین می کند کاملا تنظیم شده است. گاهی اوقات اشتباهاتی در این فرآیند رخ می دهد که بر کد ژنتیکی ما تاثیر می گذارد که به آنها جهش می گویند. این امر منجر به تقسیم سلولی کنترل یا تنظیم نشده می شود که در نهایت سرطان را رقم می زند. سلول های سرطانی منجر به تومورهایی می شوند که به سرعت رشد می کنند و به اندام های دیگر گسترش می یابند.

در میان سرطان های اندام های شکمی، سرطان لوزالمعده کشنده تر از بقیه است. بقای کلی 5 ساله برای تمام مراحل بیماری پس از تشخیص فقط 6 درصد است. علیرغم همه پیشرفت های اخیر در زمینه درمان سایر سرطان ها، بقای پس از تشخیص سرطان لوزالمعده طی چند دهه گذشته پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : سرطان لوزالمعده,سرطان لوزالمعده چیست,علائم سرطان لوزالمعده,درمان سرطان لوزالمعده,سرطان لوزالمعده خوش خیم,سرطان لوزالمعده درمان دارد,سرطان لوزالمعده کشنده است,سرطان لوزالمعده بدخیم,سرطان لوزالمعده قابل درمان است,سرطان لوزالمعده پیشرفته, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 4:03

ویروس کرونای انگلیسی چیست؟

 

تقریبا از زمان شناسایی ویروس در چین یعنی یک سال پیش انواع جدید ویروس کرونا مشاهده شده است. سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه در بیانیه ای گفت ویروس ها اغلب هنگام تولید مثل و انتقال بین جمعیت ها جهش یا تغییراتی کوچک می کنند که طبیعی و مورد انتظار است. بیشتر جهش ها بی اهمیت هستند و تغییر یک یا دو حرف در الفبای ژنتیکی است که تفاوت زیادی در توانایی بیماری زایی آن ایجاد نمی کند. وضعیت زمانی نگران کننده تر می شود که ویروس با تغییر پروتئین های سطح خود جهش کند تا به آن کمک کند از داروها یا سیستم ایمنی بدن فرار کند یا تغییرات زیادی داشته باشد که آن را بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی کند.

اگر جهش یک سویه “بنیانگذار” باشد نخستین فردی که تحت تاثیر این ویروس قرار بگیرد شروع به انتقال و انتشار آن می کند یا به دلیل رویدادهای “فوق العاده پخش کننده” به انتشار و انتقال آن کمک کرده است، همچنین اگر جهش به نوع جدید امتیازاتی مانند کمک به گسترش آن نسبت به سایر سویه های در حال گردش مانند آنچه در انگلیس اتفاق می افتد امکان دارد باعث انتقال سریع تر آن شود.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ویروس کرونا,ویروس کرونای انگلیسی,علائم کرونای انگلیسی,ویروس,کرونا,ویروس انگلیسی,تشخیص ویروس کرونا,ویروس کرونای انگلیسی چه علائمی دارد,ویروس کرونای انگلیسی علائم,ویروس کرونای انگلیسی چیست, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 3:30

دستگاه وکیوم سینه و قرص پیوریا میرفیکا

وکیوم سینه دستگاهی 100%تضمینی جهت افزایش سایز سینه در خانمهاست. استفاده از تکنیک وکیوم کردن بیش از چند هزار سال است که در طب چینی و طب سنتی ایران وجود داشته است. امروزه با پیشرفت های علم پزشکی دانشمندان اروپایی و آمریکایی توانستند مدل امروزی دستگاه وکیوم را تولید نمایند. این دستگاه بیش از 20سال است در اروپا و آمریکا استفاده شده و آمارها نشان میدهد بیش از 98%از استفاده کنندگان از عملکرد وکیوم سینه رضایت کامل داشته اند

این دستگاه بصورت علمی و 100% تضمینی سینه ها را ایستاده و خوش فرم می کند. نسبت به سایر راههای بزرگ کردن سینه مانند استفاده از کرم سینه و قرصها و جراحی سینه ، نتایج بهتر ، کم هزینه تر و قابل قبول تری دارد. جراحی سینه عوارض بسیار زیادی دارد و به عنوان آخرین راه بزرگ کردن سینه تجویز می شود. قرصها و کرمهای سینه هم بعضا دارای نتایج موقت است و باید به عنوان مکمل استفاده شود. بنابراین راحت ترین راه برای رشد سینه ها بطور طبیعی ، همین دستگاه وکیوم سینه است.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم سینه چیست ؟

 

- بزرگ کننده سینه های کوچک و رشد نیافته

 

- سفت کننده نوک پستان چروک و جمع شده

 

- رفع افتادگی سینه بر اثر شیردهی و یا افزایش سن و سال

 

- افزایش سایز سینه تا 3 سایز

 

- سفت کننده سینه و خوش فرم کننده سینه

 

- پیشگیری از سرطان سینه

 

و ...

این دستگاه مطمئن ترین روش برای بزرگ کردن سینه می باشد .اکثر کرم های بزرگ کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد . همین امر باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
 

قرص پیوریا میرفیکا
یکی از گیاهان با ارزش گیاهی به نام پوراریا میریفیکا می باشد .این گیاه حاوی مواد مغذی و ترکیبات بسیار سودمندی است که می تواند در زمینه سلامتی و زیبایی نقش بسزایی داشته باشد .پس از تحقیقات بسیار و مطالعات گسترده مشخص شد از خواص درمانی این گیاه می توان در جهت افزایش سایز سینه و درمان افتادگی سینه ها استفاده نمود .لذا در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی مکمل غذایی حاوی این گیاه به نام کپسول پوراریا میریفیکا تهیه و به بازار عرضه شد .با استفاده از این مکمل جادویی می توانید زیبایی از دست رفته سینه هایتان را بازگردانده و علاوه بر افزایش سایز سینه از سایر مزایا و خواص درمانی این کپسول استثنایی بهره مند گردید.

افزایش سایز سینه و باسن با استفاده از قرص پوراریا میریفیکا کاملا دائمی و بدون عوارض بوده و علاوه بر آن بسیار چشمگیر خواهد بود .با استفاده از این محصول استثنایی فرم دهی سینه ها و باسن و تنظیم هورمون زنانه شما به راحتی و به سرعت انجام خواهد پذیرفت.بنابراین می توانیم بگوییم بهترین جایگزین عمل جراحی پروتز سینه جهت برجسته کردن سینه ها و باسن استفاده از قرص پوراریا میریفیکا یا سایر فرم های این محصول گیاهی می باشد.بنابراین فرصت را از دست نداده و به جای انجام روش های پر خطر جراحی و پرداخت هزینه های سرسام آور مربوط به آن ها و پذیرش ریسک ها و مخاطرات عمل های زیبایی این محصول شگفت انگیز را سفارش دهید.

جهت خرید و یا مشاوره عدد 281011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بزرگ کننده سینه,افزایش سایز سینه,بزرگ کردن سینه,افزایش حجم سینه,حجم دهنده سینه,فرم دهنده سینه,سفت کننده سینه,بزرگ کننده باسن, راههای بزرگ کردن سینه,دستگاه بزرگ کننده سینه, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 5:02

علائم کمبود ویتامین B6

علائم کمبود ویتامین B6 در پوست شما ظاهر می شود و بدن تغییرات شیمیایی را تجربه می کند. کمبود این ویتامین اغلب منجر به ایجاد بثورات پوستی، پوسته پوسته شدن و خارش در پوست می شود که به طور معمول منجر به درماتیت سبورئیک می شود. بثورات ممکن است با گذشت زمان بیشتر و بیشتر آشکار شود اگر از کمبود جزئی این ویتامین رنج می برید بروز علائم ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد.

کمبود ویتامین B6 ممکن است مقاومت در برابر عفونت ها و بیماری ها را برای بدن شما دشوار کند که این عارضه می تواند به یک چرخه معیوب تبدیل شود. سرطان و سایر بیماری ها می توانند میزان ویتامین B6 شما را کاهش دهند، بنابراین برای جبران آن باید ویتامین بیشتری دریافت کنید که با مصرف مکمل B6 می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : ویتامین ب6,کمبود ویتامین ب6,علائم ویتامین ب6,ویتامین b6,ویتامین b6 قرص,علائم کمبود ویتامین b6,ویتامین ب6 چیست,ویتامین b6 برای مو,ویتامین b6در بارداری,علل کمبود ویتامین ب6, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 3:46

دستگاه گلدن وکیوم و روغن خراطین طراوت

دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

از دیگر ویژگی های دستگاه وکیوم مردانه اورجینال:

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی
بزرگ کننده و کلفت کننده آلت
سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی
بدون هیچ گونه عوارض جانبی
بدون محدودیت سنی

روغن خراطین طراوت
 

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.
سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود.

این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

جهت خرید و یا مشاوره عدد 282011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : بزرگ کننده آلت,حجم دهنده آلت,کلفت کننده آلت,درمان مشکل عدم نعوظ,افزایش سایز آلت,افزایش قطر آلت,افزایش حجم آلت, بزرگ کردن آلت,روغن خراطین اصل,افزایش طول آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 5:00

هیرسوتیسم چیست؟

به رشد بیش از اندازه مو در قسمت های خاصی از صورت و بدن خانم ها هیرسوتیسم یا پر مویی گفته می شود.موهای صورت یک خانم به طور طبیعی باید کمرنگ و نازک بوده و به آسانی قابل دیدن نباشند. اگر در صورت تان موهای ضخیم و سیاه با الگوی مردانه (خصوصاً در محل ریش و سبیل) رشد کرده، یا اگر در مدت زمان کوتاهی رشد سریع مو در بدنتان داشتید حتماً به پزشک مراجعه کنید و توجه داشته باشید که این مشکل علاوه براینکه روی ظاهرتان اثر می گذارد، ممکن است مشکلات داخلی فراوانی را برای تان ایجاد کند، پس آن را دست کم نگیرید.

https://saednews.com/storage/post/mask-haye-surate-zardchube-baraye-ppoust-haye-khoshk/cover-1x1.jpg?1603392022

این اختلال بصورت ارثی می تواند بروز پیدا کند. ، بنابراین اگر سابقه فامیلی در زنان خانواده مشاهده کردید ، احتمال رشد موهای ناخواسته شما بیشتر است.
زنان بعضى گروه‌هاى نژادى (از جمله زنان منطقه مدیترانه) نسبت به زنان سایر مناطق ، موهاى بدنى بیشترى دارند، اما این امر به معناى آن نیست که آنها دچار هیرسوتیسم هستند.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : هیرسوتیسم,هیرسوتیسم چیست,علائم هیرسوتیسم,درمان هیرسوتیسم,پیشگیری از هیرسوتیسم,درمان موهای زائد,موهای زائد,پرمویی زنان,رفع موهای زائد,درمان پرمویی, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 173 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 4:32

روغن خراطین آراس

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید. روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود
 

این تضمین وجود دارد که با استفاده صحیح از روغن خراطین اصل عرضه شده در فروشگاه البرزسل ظرف مدت 2 دوماه از زمان آغاز مصرف، اندازه آلت تناسلی آقایان حدود سه سانتی متر از طول و یک سانتیمتر از عرض رشد داشته باشد

به شما اطمینان می دهیم که با مصرف روغن خراطین اصل، احساس شرمندگی جنسی را برای همیشه فراموش خواهید کرد.
این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و رفع چین و چروک

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد.



افزایش اندازه آلت تناسلی مردان
استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. روغن خراطین اصل، در بزرگ کردن اندامهای مختلف بدن تاثیر شگفت انگیز و بالایی دارد ، از سالیان دور و در طب سنتی، از روغن خراطین برای حجم دادن و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان استفاده می شده است اما در سالهای اخیر از این روغن برای مصارف دیگر نیز استفاده می شود روغن خراطین بخاطر خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش و جریان خود در محل مورد نظر شده و با خون رسانی و تغذیه بیشتر اندام مورد نظر، باعث حجیم و بزرگ تر شدن آن اندام می شود.

تقویت و رشد موها
 

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.
 

عوارض روغن خراطین
 

روغن خراطین اصل، فاقد عارضه می باشد اما افرادی که دارای حساسیتهای پوستی می باشند بهتر است قبل از استفاده از ان با پزشک مشورت نمایند.


نحوه استفاده روغن خراطین :

قبل از مصرف روغن حجم دهنده خراطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر 24 ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.
تذکر: پس از مصرف روغن طبیعی خراطین بگذارید حداقل 1 ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.
تذکر 2 : مناسب ترین زمان استفاده از روغن اصل خراطین شب قبل از خواب میباشد.

بسیاری از افراد با خرید روغن خراطین توقع دارند که با چند مرتبه استفاده از آن، به نتیجه مطلوبی دست یافته و حجیم و بزرگ تر شدن اندام مورد نظر خود را شاهد باشند اما باید بدانید که این توقع بیجایی است چراکه حداقل زمان تاثیر گذاری یک روغن خالص و مرغوب، دو الی سه ماه می باشد با مصرف روزانه دومرتبه از آن و به طول حد اقل دوماه، می توانید شاهد بزرگتر شدن اندام مورد نظر خود باشد

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 290011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : خرید روغن خراطین اصل,روغن خراطین,خرید روغن خراطین,قیمت روغن خراطین,حجم دهنده آلت,بزرگ کننده آلت,رفع چین و چروک پوست,روغن جوان کننده پوست,افزایش سایز آلت,افزایش قطر آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 4:57

آیا استفاده از 2 ماسک برای محافظت از کرونا مفید است؟

سکات سگال، پزشک در کارولینای شمالی می گوید: در حال حاضر اطلاعات علمی بسیار کمی در زمینه مزایا یا معایب استفاده بیش از یک ماسک صورت وجود دارد. یک مطالعه کوچک به صورت مستقیم به مزایای استفاده همزمان از دو ماسک اشاره دارد، اما همچنان بررسی ها در این زمینه در حال انجام است این بدان معناست که نتایج هنوز به صورت قطعی نیست. در آن مطالعه، محققان دریافتند “ساندویچ” دو ماسک احتمال می رود گزینه بهتری برای محافظت از خود در مقابل ویروس کرونا باشد.
دکتر سگال می افزاید: زدن دو ماسک ایده منطقی است اگر قابلیت فیلتراسیون ماسک ها خیلی قوی نباشد. اکثر مطالعات نشان داده است چندین لایه پارچه ذرات ویروسی را بهتر از یک لایه فیلتر می کند و دو لایه پارچه با کیفیت بالا با بافت محکم بهترین عملکرد را در مقابل ویروس کووید-19 دارد. دکتر سگال اذعان می دارد: با داشتن ماسک هایی با کیفیت پایین تر لایه های بیشتر ممکن است عملکرد بهتری برای مراقبت از فرد در مقابل ویروس کرونا داشته باشد.

زدن دو ماسک به همان شیوه کار می کند و ترکیب دو لایه ماده به نسبت ناکارآمد عملکرد بهتری نسبت به یک ماسک بی کیفیت دارد، بنابراین دکتر سگال پیشنهاد می کند زدن یک ماسک جراحی یا نوع طبی کاملا آزاد و ماسک پارچه ای کاملا محکم روی آن ممکن است “ساندویچ” ماسک بهتری ایجاد کند.
آمش آدالجا، متخصص بیماری های عفونی و دانشمند ارشد مرکز امنیت بهداشت دانشگاه جان هاپکینز در مریلند بر این باور است تاثیر دو ماسک روی صورت به مواد ماسک هم بستگی دارد. دکتر آدالجا می گوید: جایی که شما باید دو ماسک بزنید به کیفیت ماسک هم بستگی دارد یعنی این به مناسب بودن ماسک و میزان عملکرد آن به عنوان یک مانع نیز وابسته است.

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : آزمایش کرونا,کرونا,ماسک کرونا,ویروس کرونا,ویروس کرونا چیست,ویروس کرونای جدید,ویروس کرونا کی از بدن خارج میشود,درباره ویروس کرونا,کرونا ویروس,کرونا در کودکان,کرونا خفیف, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 3:40


ژل حجم دهنده پلی ژل

ژل لوبریکانت حجم دهنده پلی ژل محلول در آب بوده حاوی ماده موثر ال آرژنین می باشد که بعنوان افزایش دهنده حجم آلت تناسلی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل برای بالا بردن حس جنسی و لذت بخش تر شدن رابطه جنسی طراحی شده است. جهت اثر بخشی بهتر به مدت 2 ماه، روزی 2 بار، مقدار مناسبی از ژل را روی آلت تناسلی ماساژ دهید تا جذب شود.

ژل حجم دهنده آلت پلی ژل

ژل پای ژل دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پلی ژل معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

ژل حجم دهنده آلت پلی ژل

جهت خرید و یا مشاوره عدد 2011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

خرید

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : خرید ژل حجم دهنده آلت,ژل حجم دهنده,حجم دهنده الت,ژل حجم دهنده الت,ژل حجم دهنده اندام تناسلی مردان,ژل حجم دهنده آقایان,ژل کلفت کننده آلت,حجم دهنده آلت تناسلی,خرید ژل حجم دهنده,قیمت ژل حجم دهنده آلت, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 4:54

ژل تاخیری پلی ژل

ژل لوبریکانت تاخیری پلی ژل محلول در آب بوده و حاوی ماده موثر لیدوکائین می باشد که به عنوان روان کننده ناحیه تناسلی آقایان بهبود عوارض ناشی از زود انزالی و افزایش زمان نزدیکی و کنترل ارگاسم مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول با رایحه ای خوشبو برای ایجاد یک تجربه احساسی مناسب و ایمن با تحریک حس بویایی افزایش کیفیت و آرامش رابطه می گردد.

جهت اثر بخشی بهتر است مقداری از ژل را بر روی آلت تناسلی ماساژ دهید و پس از 10 دقیقه موضع را با آب سرد بشویید

ژل تاخیری پلی ژل

یکی از مشکلات رایج در بین زن و شوهر ها مشکل زود انزالی مرد است . انزال زودرس زمانی رخ میدهد که مرد خیلی سریعتر از زمانی که انتظار دارد به ارگاسم و اوج لذت جنسی می رسد بنابر این نمی تواند همسر خود را به ارگاسم برساند و این اتفاق رفته رفته زن و شوهر را از هم دور کرد و می تواند زمینه ساز مشکلات در روابط گردد .

برای حل این مشکل پزشکان محصولاتی رو پیشنهاد دادند که حاوی لیودوکایئن بودند . لیدوکائین با کم کردن حساسیت بیش از اندازه ی آلت به صورت مستقیم به افزایش مدت زمان رابطه کمک می کند . ژل تاخیری پلی ژل حاوی لیدوکائین بوده و با جلوگیری از زود انزالی در آقایان باعث افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی در زوجین میشود.

ژل تاخیری پلی ژل

 

پلی ژل تاخیری انزال را در آقایان به تاخیر می اندازد ، مدت زمان رابطه ی زناشویی را افزایش می دهد و باعث افزایش رضایت زوجین در روابط زناشویی خواهد شد .اگر انزال زودرس در رابطه برایتان به مساله ای کلافه کننده و آزاردهنده تبدیل شده ، دیگر نیاز نیست نگران این مشکل باشید ، پلی ژل تاخیری چاره ساز مشکل شما خواهد بود.

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 1011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

خرید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فروشگاه اینترنتی...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : تاخیری,درمان زود انزالی بدون دارو,ژل تاخیری,بهترین ژل تاخیری,نحوه استفاده از ژل تاخیری,ژل تاخیری آقایان,روش استفاده از ژل تاخیری,خرید ژل تاخیری,قیمت ژل تاخیری,تاخیر در انزال, نویسنده : آوا بهاری بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 4:50